oh fi fan

VAd folk det var idag. Jag, Lotta och Fredrik kämpade som fan... kön bara ökade med vagnar fulla med leksaker. Helt jävla sjukt så folk handlar.
Vi behövde en till personal där eftersom vi inte räckte till. Marie kunde inte och 2 andra kunde inte heller.. happ.. så Mattias fick komma in och hjälpa.

Jag som skulle ha jobbat till 16 idag, fick jobba till 19. Jag är helt slut. Det var längesedan jag kände såhär! Jag och lotta sade att inte ens under julruschen i city gick tiden så fort. Vi öppnade kl 10... klockan 13 satt vi och åt lite, jag och lotta medans killarna kämpade där ute. Aldrig att tiden har gått så fort.. det var som en halvtimme, fast det gått flera timmar.

Vi kunde inte ens gå och dricka vatten. Likbleka, snurriga och trötta var vi. En kund reagerade och sa att jag borde gå och sätta mig, hahaha. Och då hade det liksom bara gått 2 timmar. Sjukt.

jaja, fan vad proffs vi var idag. Vi stog fortfarande med ett leende efter 9 tim, hur trötta vi än var. Eloge till oss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ojdå, förstår att du är slut. Man vet ju hur det är vid jul handlen, och om folk var galnare nu så fy fan, haha. Duktigt gjort av er =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback