Vilken vecka

Hej och hå säger jag bara.
Fi fan vilken vecka. Helt jävla sjukt ska ni förstå. Det som bara händer en person, och det är mig.
Jag önskar jag kunde berätta, men kan säga såhär. Min kära gamla vän är inte den jag trodde han var. Tänk så manipulerad jag har varit under dessa månader. Det är läskigt. Han var duktig på det. Som en narscissist.
Besviken på mig själv, att jag inte såg. Men hur ska man se när personen i fråga är riktigt duktig på att manipulera och överdriva saker.
Jag trodde han tyckte bra om mig, jag har aldrig gjort något elakt mot honom, bara tvärtom. Varit hur omtänksam som helst...jag fick ingenting för det. Bara elaka ord som sved i hjärtat och jag har aldrig varit så chockad. Fan vad ont det gjorde, och det gör det fortfarande.. det är svårt att förstå.
Jag vill kanske fortfarande tro att han är den person jag trodde han var, men han är inte det. Han är totalt tvärtom. Jag blir bara rädd av tanken... så himla rädd.

Alla står bakom mig, min familj, vänner. Skulle han göra något. Skulle han inte få det så lätt, då skulle det vara synd om honom.
Detta skriver jag dit, utifall, vilket jag inte tror, är om han skulle hitta bloggen och läsa detta och få för sig något. Så vill jag att han tänker efter noggrant innan han gör det. För han skulle bara förlora på det.
Det finns bevis.

Okej, tillbaka till något mer vardagligare. Har jobbat idag, som vanligt. Varit full rulle. Ledig imorrn. jobbar lördag. Yäh.
Nej fan. Har inget mer att tillägga.
Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, ja de sant.. sen de jag minns mer luddigt tog jag inte med bara haha.. haha ja den va så sjuk så var tvungen att skriva ner den haha! Fast inte lika sjuk som din narscissist kanske =P

2008-03-20 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback