Blås fan, gå bort.

Har fått en gigantisk blåsa vid sidan av hälen. Ett perfekt ställe som känns varje gång man går. Jätte kul. Hur ska kunna power walka im då? Jag ska se om jag kan köpa compeed plåster. Det är det bästa som finns !!
För nu när jag äntligen kommit igång tänker jag då fan inte lägga det åt sidan. Lite självdisiplin får man ha. =)

Laxen står i ungen och är snart klar. Den skall ätas framför tv. Snart är det Andra avenyn och nästa vecka är det slut på den serien.. tro mig, jag kommer gråta =(. Haha... nja. Fast önskar att dom kunde spela in fler avsnitt. Men vem vet, de kanske dom redan gör ;)

Har vairt hos faster och fikat för min kusse fyller 17 år. FATTA 17 år.. hjälp vad tiden går fort... mama mia..!!! haha.



Kommentarer
Postat av: thessan

hehe ahh visst blir man.. fick svaret av killen vars blogg jag hittade den i..vill du veta svaret??

Postat av: thessan

kollade mitt första avsnitt av avenyn för någon dag sen.. ångrar att jag inte följt det, samma med gossip girl.. dax för nedladdning hahaha

såg bara uttagningen till andra avenyn.. då trodde jag att den serien skulle suga.. men den verkar fan spännande..

2008-05-18 @ 19:32:55
URL: http://metrobloggen.se/fokthessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback