Botten upp!

Vatten vatten vatten är det bara att halsa dessa dagar. Idag är det nog rekordvarmt, min termometer visar hela 34,5 grader, I SKUGGAN. Och jag bor längst upp så det blåser ju... ah det är konstaterat, det är tropiskt!



Där skulle jag vilja ligga just nu. Sen är det bara att rulla lite åt höger så ramlar man i det trukosa vattnet !! hihi.

Jag drömde inatt igen. Ska berätta kortfattat.

JAg åkte kryssning med Lotta ( från jobbet ) och Liv ( från andra avenyn ) .

Jag och Lotta dissade Fredrik och Andreas ( oxå från jobbet, så det inte blir nå omogna missförstånd )

Vi ville dra vidare, till en annan båt. Vi dumpade Liv.. stackarn. Sen begav vi oss till ett bås där man fick välja mellan alla möjliga fartyg.

Jag kommer ihåg känslan, jag ville åka, men jag ville inte. Nått var fel liksom.

Tillslut valde vi en båt. Gick på den. Sen står PAPPA där ?! Av alla människor. Han sa att jag inte skulle kliva på båten. Att jag skulle säga till Lotta att vi måste åka hem, annars blir vi prostituerade i Finland.

JAg vågade inte säga något till Lotta, hon var liksom på G och ville festa !!

Sen frågade jag hur han visste att jag var på den båten? då sa pappa att Eva-lena ( hans sambo) sett mig på monitorn i tvn hemma hos dom.

Då satt alla där... bror,petra,richard, sen några till.

Sen varnade dom för storm, det var hemskt, massa höga vågor hit och dit, men tillslut lyckades vi komma av båten, sen vaknade jag.

Konstig dröm, lite virrig.

Har precis kommit hem från hälla, köpte en shorta. Yeah.
Nu skajag till Hälla igen, ska ta en promenix dit med Rebecca ! =)

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback