come qele, move qele

Fy fan, jag lyssnar sönder låten, jag är så besatt så jag döööööör ! Det var riktigt längesedan jag verkligen tyckts om en låt såhär mkt.
Nu sitter jag och dunkar på repeat. illa haha.

Här är det för er som kanske inte hört eller sett ESC ! =)



Har firat morsdag idag. Ätit så jag spricker snart. MASSA GRILLAT med FÄRSKPOTATIS ! jaaa jag vet jag fuskar =/ egentligen är färskpotatisen en midsommar grej !

Jag och Becca snackade idag om att ta en kryssning i juli typ. Vi två på en båt kommer göra så att den gungar FETT mkt. Höhö.
Jag ser iaf framemot det, ska bli skiiiit kul ! :-)



Becca-Jag-Sanna
Trion när den var som bäst.
I miss so fucking much. Det var tider det !



En svarthårig, ful, egypten bränna - milla ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback