Cykla eller Gå ?

Jag ska cykla eller gå till hälla. Vet inte riktigt vad som känns bäst.. cykla går ju fortare iofs.. dock skönt med promenad. Hm.. äh jag vet inte..

Idag är det ju Fredag.. igen !
Vet inte vad som står på schemat. Det får man märka senare idag. Några förslag ?

Igår ringde pooh mig, eh.. kl as sent verkligen. Hon drog ut mig på promenad.. Det var ju mysigt.. Lite mörkt bara :)
Höhö.'
Men det får inte bli en vana.. det var nog en engångsförteelse, hoppas jag !!! hehe. vi kan gå promenader på kvällarna ist.. inte nätterna, hahahaha.

Kikade på vädret igår på tv och det verkade som att det skulle vända nästa vecka och bli sommar igen. HÅLLER TUMMARNA!

Neefan. Dags att fixa lite nu tror jag.
KRAM.

Kommentarer
Postat av: Linnea

de e skönast att gå! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback