Dåååligt skääämt

Kommer inte riktigt ihåg när det sändes, men för en vecka sedan kanske.
Amerikanska programmet " american funniest home videos" .

Det var flera familjer som gav trisslotter tills sin mamma eller pappa eller liknande. Dom skrapade och såg att dom vann en massa pengar, hopp och hej vad glada dom blev... sen står det " du kan lösa ut summan hos din mamma" ... ja, allt var alltså fejk. Trisslotter var oäkta !

Är det ett roligt skämt? ska man skratta åt sådant?
Hade jag fått en sån av min kompis eller så, och vunnit en mille kanske och såg att det vat fejk hade jag blivit riktigt besviken och arg. Sånt där är inte humör för mig, det är bara elakt faktiskt.



Jag vill åka utomlands, NU.

Kommentarer
Postat av: thessan

Hahaha ahh jag kollade också på det där... jag hade också bliit rasande! inte kul alls! vilket dumt påhitt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback