En fin stycke klänning tack

Som jag nämnde tidigare så ska jag ju på 2 hela konfirmationer i helgen som kommer. Då måste man ju ha något ljust och somrigt såklart.
Finns några på GinaTricot som verkar vara väldigt söta och fina. Får väl se om dom är lite vackra på mig som på skyltdockan ;-)
hehe.

Har nog inte blitt smittad ännu av min käre mor. Men hon har besökförbud i mitt rum. Jag tvättar händerna oftare än vanligtvis, vilket brukar vara jäävligt ofta. Baccilusker gillar jag icke.
Och hon spritar toan varje gång hon varit där, haha. Vi håller även en 5 meters radie ifrån varandra, hehe.

Ah, jag tror jag klarar mig. Får vi hålla tummarna på, eller hur mina söta små bitches ;) annars kan jag ju inte gå och ut göra världen farlig!!

Nej. Fan, jag är sugen på Äppelpaj. Mumma, med massa vaniljsås. mmmmmm. Sen vill jag kasta den på nåns ansikte. Fan vad skönt det vore :D ... BAH SPLAAASH !
Fast först ska jag äta av den, lite iaf. hihi.

Nej. Hejdå från Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback