En ny platt tv

Hallelulijah vilken dag. Har inte varit hemma på hela dagen och nu äntligen kan jag sitta ner och pusta ut. Hihi.

Började med att jag och Rebecca var ute och gick i solen. Blev cirka 7 km enligt min stegmätare ( ja, jag har faktiskt en sådan, kalla mig för tant ) . Men vi hann även med att sitta i solen och glassa med roliga samtalsämnen. Jag tror man blir mer pratglad nu när solen lyser, man känner sig lite som en ny människa typ. Knasigt.
Jag håller med dig Rebecca, det du skrev på din blogg, ang oss. Haha. Cute ;-)

Kom hem efter 17 någongång, hann diska typ. Sen kom morsan och hon kollade tidningen och sa, Kom nu, nu åker vi till expert och handlar tv... happ sa jag.. eh okej.

Vi kom dit för att köpa en 32 tums för 5000... kom ut med en 40 tummare och liiite dyrare, hahaha. Jadu, de där försäljaren var bra ;-) . nee men det är ju sant, man måste ju betala för att få något för pengarna. Det blev en Samsung och det märket gillar vi skarp. hihi.

Så sen har vi varit hos brorsan och fikat för han hjälpte oss att lasta ur tvn och koppla in och sådant. Hehe.

Mamma - Men kan du göra kanalsök ? så dom hamnar på rätt plats.
Daniel - HAHA.. det var typ senast på stenåldern man gjorde kanalsök.
Mamma - aha? men jag vet du gjorde det när vi bodde på petterberg
Daniel - ahh.. men det är andra tider nu mamma..haha.

Nu har vi lånat massa filmer av bror, hihi. Och köpt chips. Så snart ska vi inviga våran pärla.. mumma. Ska bara dusha nu. ;)

Mamma sätter sig vid tvn och ska kolla på ett program,
Mammas kommentar ; Oj, men jag ser ju t.o.m texten nu !!!!


Kommentarer
Postat av: thessan

Haha ja jag säger då det.. Nymodeheter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback