glad och tråk

Det blev inte riktigt bra igår faktiskt för sverige.
Hamnde på en 18 plats.. wiee. haha.

Jag tror sverige får tänka om, ABBA stuket funkar inte längre... kör lite på rnb kanske ? förstår inte!! är det den där bert karlsson som utser artisterna som ska få vara med i Eurovision???

Jaja en favvo har jag och det är Armeniens bidrag, QELE QELE.. så skön låt !
Ryssland vann ju och det var en ganska bra låt ! och dom har aldrig vunnit förut.. vilket är lite små kul faktiskt att dom då vann ! :)


Vacker himmel hade vi !



Låg på lat sidan haha




Det som fick sverige att skratta var ju när BJÖRN GUSTAVSSON skulle dela ut röster för sverige..ah han är ju bara för skön.
Man börjar ju skratta eftersom alla andra länder var skit seriösa liksom.. sen kommer han och bara skämmer ut sig på ett mkt bra sätt :D

Jag vill ha en sån där pojkvän... fan vad underbart.. haha!



Idag är det morsdag, så köp en blomma till era mammor vettja :D

Kramen!

Kommentarer
Postat av: stella

Haha, jag fattar inte varför vi aldrig kommer högre upp än så här? För att vara sån här musikstil så var vi ju bättre än mååånga andra tycker jag :P

Postat av: Nettan

Haha björn är bara för söt !

2008-05-25 @ 15:36:35
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: thessan

hahahaha

2008-05-25 @ 16:27:01
URL: http://metrobloggen.se/FohThessan
Postat av: stella

svar: Haha, ja verkligen! Om vi tar något som vi tycker är allmänt töntigt och småironiskt så vinner vi - borde vi inte ha insett det nu efter alla år?

2008-05-25 @ 21:32:25
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback