Goddagens

Sitter i köket och skriver, känner för lite omväxling liksom.. =)
Idag skiner solen fint och blå himmel. MEN, värmen är totalt borta, kallt och usch är det ute... vad hände med den sköna värmen som fanns i helgen? =(

Såg i vlt att det ska bli kallt denna vecka, typ 5 grader, kanske 10. Inte konstigt att virus frodas med dessa temperaturs skillnader..
Ont i skallen har jag idag också... uuuh!

OHH, imorrn är det depserate housvives igen.. visst fan var det spännande förra gången ? tror det är den mest spännande avsnitt i dess historia enligt mig, vad jag kan komma ihåg. =)

Veckan har gått fort som tusan, kommer ihåg efte programmet då jag och becca snackade i telefon för att ventilera lite. " oh nej, en vecka kvar tills man får se hur det går" hej hopp, nu är det bara en dag kvar tills im.. haha.

Om ni inte sett filmen " human trafficing " så se den. Djupt rörd och så hemsk film. Om kvinnohandel och slaveri typ. Såå vidrig film..
Det värsta är ju att det verkligen händer... barn som utsätts för detta... kvinnor.. ah.. nee usch... =(

Nej dags att dona lite. Och jag ska bli postgubbe på helgerna. maybe.. haha.. ja vad gör man inte när man inte har något att göra :D

Goooooodbye!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja imorrn är äntligen spännande fortsättningen. Haha men då, det skulle ju vara på vardgarna och inte helgerna. Dock pengar och inte helt fel att vara ute i sommaren och jobba! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback