Hallelulijah

Idag är det TVÄTT dag gott folk. Solen skiner och kallt som faen är det.  Men men så kan det gå !
Nu ska jag snart iväg och handla påslakan.Hihi.

Pratade igår i telefon med Rebecca. Jag har ju haft min Emo-Period där jag inte riktigt varit mig själv.Hållt mig undan och inte orkat brytt mig om saker och ting, inte heller gå ut och träffa folk. Jag har inte varit deprimerad eller så, utan mer inte haft någon lust eller ork till något.

Vi pratade lite och jag sa saker som jag har på hjärtat. Jag brukar oftast hålla saker inom mig för att inte överreagera om vissa saker. Tydligen ger det sin effekt på ett eller annat vis.
Sen var det väl en annan sak Rebecca sa som tagit musten ur mig, och det kan jag hålla med om. Vissa saker gör så att man bara tappar lusten, att man blir paff och orkar inte bry sig längre. Även fast det är det man gör, man bryr sig.

Man går runt med aggretion ibland som man inte får ut. Man vill verkligen skrika åt vissa personer. Nu handlar det inte om ens närmsta vänner. Men andra personer.
Jag gjorde ju det nu senast... oj vilken effekt, helt plötsligt blev allt mitt fel. Och då funderar man i slutenda, typ som nu, varför la jag mig ? varför tog jag på mig skulden? Det var ju inte ens värt det.

Jag personlig skulle aldrig kunna umgås med personer som vrider och vänder på saker. Det ska vara rakt fram, en rak stig, raka svar, raka frågor. Thats it.
Man måste kunna ta kritik.

I can also be a bitch.

Och till dig som kommenterade om mitt ex.
Jag vill inte ha han som en vän. Vi har inget gemensamt. Jag är inte 15år längre, vilken han tror. Behandlar mig som att han fortfarande "äger" mig. Och tro mig, det är inte bara från min synvinkel.

Och du skrev, han kanske inte vill ha dej, kanske vill ha dej som en vän.
JAHAAAA. Säger man då, " kom och sov hos mig " och massa andra saker... för mig är det inte vänskapligt.

Jag ber mitt ex att lägga av, sluta ringa, Sluta "terrorisera" mig på natten. Han förstår inte ordet NEJ. och det har tamejfan ALDRIG förstått.

Och han drar ALLTID upp gamla saker. GÅ VIDARE. Det är det jag har att säga om saken.

Det finns kanske en anledning varför jag reagerar, en anledning du kanske inte vet? Som kanske bara jag vet?
Så knip igen din lilla käft.
Btw, ditt IP har registreras. Just so you know ;)

Nej frid och fröjd nu är jag jävligt nöjd !
:D

HAHA. Pusssssspå dig.




Kommentarer
Postat av: thessan

hehe ne jag vet.. böt adress

www.metrobloggen.se/skydrop

2008-05-15 @ 20:00:39
URL: http://metrobloggen.se/skydrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback