Homeparty och Promenad

Dagen började tidigt med en solig promenix till Bellevue där becca skulle köra lite styrka, * go niggah* . Jag satt där i min klänning och såg söt ut bara. Haha, träning, vad är det? =P




Sen blev det bänken framåt eftermiddagen där det blev killsnack och förspel snack. Att killar aldrig lär sig.. haha. Ah, eller hur tjejer?
jag behöver inte ens skriva vad vi snackade om, jag tror dom flesta brudarna har en aning och tänker likadant.
Haha.
Killar kan vara egoistiska medans vi tjejer är mer.. sensuella! Det kan bli en tuff blandning där killen oftast får sin Pang på rödbetan vilja igenom.

Självklart finns det undantag ! :D

Men guh, vad sitter jag och pratar om? ... kanske inte ska prata om sånt i bloggen?
Man ska nog hålla sig till det på tjejkvällarna! ;-)

Sen blev de homeparty hos Peter och Frida ikväll som var riktigt intressant och jätte trevligt verkligen!!! =)

Det handlade om kropp och vikt och sådant.
Vi fick ställa oss på vågen, värsta special vågen som mäter kroppsfett,vikt, muskler, näring och kroppsåldern på en. Det var skit skojj för jag blev sjukt nöjd med resultatet.. allt var bra i min kropp även fast jag inte tränar och jag äter bara normalt liksom! och mkt onyttigt haha.

min kroppsålder var 22 bast. Stämmer med min vanliga ålder ju =) PERFA!

Jag älskar min kropp! ock vill jag gå ner 4 kg typ.. men det är en annan femma...

becca o max ska ha det här homepartyt hos sig i juli, då ska alla komma och se vad som förbättrats o inte :D

Här står Rebecca & Peter beredda på att smaka på lite pulver drinkar.


Här står halva vi beredda..


Det ser godare ut än vad det är, jag lovar..


Jag tyckte det smaka pekka medans andra tyckte det smakade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback