kyrklig helg

Hallelulijah.

Kan börja med fredagen där jag inte har några bilder till eftersom jag inte fått tag på dom ännu. Men ni kan ju fantisera. =)
Iallafall....... Först så blev det vin och chips hemma hos Rebecca. Vi pratade och skrattade och hade allmänt kul liksom.
Sen kom en full Max hem och började grilla kyckling, haha.


Sen så drog vi hem till Lilla Sabina. =) Jag blev jätte glad då jag fick låna massa massa massa böcker av henne. Och det bästa utav allt är att hon har så sjukt bra smak, lika bra som min, vi gillar sannings enliga böcker, is the shiit. hihi.
Mitt dryga... ex var där. ( vill egentligen inte kalla han ex, för jag är så trött på han ) .
Han kanske aldrig blir mogen. Jag vet inte.. men det är sorligt att se. Jag bryr mig inte längre om han. behöver inte ha kontakt.. vadå, det tog slut liksom öhh... 4 år sen,..3 år sen ? vet inte ens det liksom.. så mkt bryr jag mig =) haha.
Vi har haft typ kontankt 3 ggr under dessa år vilket varit typ något mess eller så.. och varje gång... dom tre ggr så har han bara bevisat för mig att jag verkligen gått vidare... soo happy about that :D

I lördag var det konfirmation i irsta kyrka. Stefans syrras dotter var en konfirmand. Yeah... blev smörgåstårta och sådant.
Var så sjukt varmt och skööönt. En riktig pingst vettni !
På kvällen var det grillat hos Stefan.. vi skulle ju upp tidigt så sängen var en bra alternativ då.

Söndagen, (idag) gick vi upp vid 0700. Gaah. Stefan kom och hämta oss. Vi åkte, åt frukost i oxbro. Jätte nice.

image728
image729

Kom i tid till kyrkan och allt ! haha.
Det var bra det.

Stefan frontar bilden totalt ! bakom han iaf så sitter mamma, mormor, morfar. ;)
image730

Jag, min kusin olivia, och kusinen Isabell :-)
image731
Morbror och mammi
image732

Folk... :)
image734

mormor morfar mammi
image735

nu åker vi hem..
image736

jahapp.
Och vet ni vad. Jag tog nattvarden i kyrkan och prästen sa något snällt.. eller det var två präster som saa tt gud ska vara med mig och sådant grejs =) hehe kändes bra ju.. dock vr brödet äckligt och vinet var as stark.. alla som drack stank typ alkolist.. haha.

näää, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback