Lördag

Today its saturday!
Fit for fight aswell. hihi.

LIIIIITE på G.Hm. Ja, snart så. När man vet mera.. *planeringmänniska* ... står mig nästan själv upp till halsen. Måste alltid veta saker rakt av, ha en plan i huvudet, annars blir det svårt att få det kul. Jag är störd.
Dock är jag jävligt spontan på samma gång.. lite varierande det där. =)

Igår skulle det först bli vin.. sen skulle det bli film.. men tillslut hängde jag och rebecca med killarna. Drog över till Micke, där peter,fabian,max,lundberg var. Och mickes syrra!
Det var lite småsegt... men ah. HAHAHA. ah... micke chockade mig ;-) Lite cute.. men vaffan, man är bara ung en gång, eller hur ;-)

Just ja, det var liksom valborg häromdagen.Det blev grillning med lite rött. Sexigt!

image716

nej nu blir det, dusch, ut och köpa bregott, hämta en sak hos pooh, hem igen, sminka mig och sedan skutta över till Sanna!
Det är så skönt att man bor så nära alla. Jag bor mittimellan mina tösabitar. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback