Men TITTA, är det verkligen sommar ?

Okej nu säger jag det bara rakt ut. Det är sommar nu. =)

Har drömt stört inatt....

-Alla blev tillfångnatagna av kriminella människor. Allt gick ut på tortyr och död. Jag var självklart också tillfångatagen.
Även fast ledarna över detta var elaka så var dom endå snälla.

Vi gick och väntade på våran dom, hur vi skulle dö, osv. Sålänge fick vi vara med när ledarna spelade basket... Då fick jag syn på den högsta ledaren, han var i min åldern. Jag blev kär i honom direkt.  Han blev kär i mig med.

vi låg och pratade och han visste inte hur han skulle presentera mig för hans mormor, ( det var hans enda släkting vid liv ) .
Han sa till mig att jag måste vara kriminell för att vi ska vara tillsammans.

Ledaren: Har du gjort någonting kriminellt i ditt liv?
Jag: Näää. Ingenting, jag har bara snattat ett tuggummi.

Tillslut blev det så att vi sket i den disskutionen. Även fast jag var tillsammans och kär med honom så var jag rädd. Endaste liten misstag och jag blev dödad.
Kanske därför jag gillade att vara med honom.. spänningen ?

Tillslut fick jag Rebecca till fängelset. Fast hon var bara där på besök, hon fick det för honom. Hon skulle kolla på basket med mig.

Ledaren gick på toa.Helt plötsligt så säger becca :

Kom vi sticker, jag ska hjälpa dig att rymma!!!! 
Jag har mammas bil här utanför....

Sen rymmer vi!

Om man reflekterar detta så kan man göra om det till verklig historia.

Jag träffar FEL kille, jag blir kär. Han är spännande, mystisk. För jag måste ha det, det är ett måste för mig. Tillslut kommer vi ingenstans och becca räddar mig. Räddar mig från att gå längre med killen, eftersom han är fel för mig.

Ni kanske förstår? äh. haha.


Men en sak ska ni veta.Jag har aldrig dejtat en mördare och vill inte det heller, haha. Konstiga drömmar kan bli ibland! =)

Nu ska jag kila, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback