Min data playar mig !

Hallå. Till och med datan playar mig totalt.
Den stängde av sig och det stog " din data har nått temperaturen 100 Grader "

OM det nu vore så, hade den väl exploderat för längesedan? och jag hade väl inte heller kunnat tagit i den? Orka att den ljuger mig.
Han kan vara en idiot. =(

Och sen har jag ett annat problem.
Jag är inte kär och inte heller olyckligt kär. Vad fan lyssnar man på för musik då? Visst musiken är fortfarande bra, men inte alls lika bra som när man kan relatera och sådant.

Man ska vara i det där stadiet i början av dejtandet. " Man vet inte, allt är läskigt, det svänger lite hit och dit, man känner sig lite olycklig, men endå lycklig " DÅ JÄVLAR PASSAR ALLA LÅTAR !!

Men nu.. ah.. nu... är allt lite torrt och tråkigt. Dags att bli kär, någon frivillig ? ;D
Haha shit. Låter lite som att man lägger ut annons på sig själv på sin egen blogg om någon vill dejta mig. Haha. oh herreguh... nu börjar det gå för långt tror jag.. :D

image719

PussoKram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback