Fraydaay




Hallåå Hallååå!!!!!!
Sov sååå gott i mina nya påslakan. Och jag drömde en sån verklig dröm inatt. Helt sjukt. Egentligen ärdet tråkig. Men den var så störd. Så neutral att det faktiskt kunde vara verkligt lite granna.


Jag och rebecca sitter på min mormors toalett. Vi sitter på golvet och har min laptop på toalettstolen. Rebecca säger att hon måste prata med mig om en sak.

Rebecca : Jag måste prata med dig om en sak.
Camilla : Aha.. gör det då. ( fortsätter stirra in i datan )
Rebecca : Men kan du lyssna eller? detta är viktigt faktiskt.

Jag börjar småfnitrra lite och helt plösligt sitter vi i en grå soffa i ett rum. Max och Rebeccas vardagsrum som är lika litet som ett vanlig sovrum. Deras Plasma tv är typ 3 meter bred och en halv meter hög. Skit skum tv.

Rebecca : Jag känner att du smittar av dig av din Emo-period.
Camilla : Ehh, jaha, men jag har väl blivit lite bättre ?
Rebecca: Nee, jag känner att jag också måste vara Emo och likgiltig inför dig.
Camilla : ahaaaaa. Hm. det låter inget bra det. Men visst har jag blivit bättre nu?

Rebecca säger ingenting. Hon bara sitter och stirrar in i tv. Sen kommer min favvo reklam låt på tv ( som jag även tycker i verkligheten ) ... bredbands låten där dom åker bil.

Camilla : OHHHH. Min favvo låt. *höjer volymen och rebecca bara stirrar*

Rebecca : Men lyssna på mig !!! vi har ett problem med din Emo period.
Camilla : JA, men säg vad det är då? rakt ut?
Rebecca: Problemet är att jag vill faktiskt gå på pluto idag.

Camilla : Okej, kan vi väl göra. Men kan vi inte gå imorrn ist? då är det lördag och korten gäller.

Rebecca reser sig hastigt upp och går mot balkongen och drar upp parsiennerna och säger, Vi måste få ljus här inne. Sedan tänder hon min lampa som är på deras balkong.
Allt blir ljust och jag vaknar.

Helt cepe. Alltså jag kommer ihåg alla repliker och allt kändes så verkligt. Haha.

Idag är det fredag. Hallelulijah. Klockan elva ikväll är det HOCKEY. Semifinal, sverige - kanada. :D  Har faktiskt följt hockeyn dessa dagar för en gångs skull.. så nu är man lite inbiten faktiskt... Tråkigt att man inte har vänner som är sportintresserade. Det suger som faaaaen.  =P

Jajaaaaa.Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback