Pling Plong

Det ringer på dörrn. Det gör ju aldrig det liksom. När det väl brukar göra det vet man oftast vem det är. Men nu for jag upp från stolen här och slängde på mig kläder, ( satt i pyamas, jag vet, jag är lat, hihi ) .

Jag öppnade och hon såg lite.. rädd ut. Kanske inte konstigt.. mitt hår var föjävligt, som ni vet och jag glömde bh och min tröjja som jag fick tag på hade fläckar från choklad. JAg måste sätt riktigt vidrig ut, haha.

Det var jehovas ännu en gång.Gav mig papper o framtiden blir ljus o fan vet jag... det var inte längsedan dom var här ju !! låt mig vara jehovvasss!!!

Igår satt jag hemma hos Rebecca, hittade en video på mig o henne där vi var riktigt fuller. Fan vad kul vi hade.. vi klippte videon och sådant. La in roliga kommentarer. Idag ska vi hitta lite cepe bilder på oss och lägga in musiken och sådant. Haha, lördags nöjje ju.:D
hihi

Och jag kollade på Kanada -sverige. Hallå vad sverige spelade bra igår, blev så stolt!!!! Dom hade kunna tagit igen det där och vunnit. Men det blev inte så, men nära var det iaf.

Nu ska vi spela mot Finland oc jag är säker på att sverige kommer slå dom ! Dom brukar ju göra det så, och sverige är taggade. HEJJA SVERIGE!!!
hihi.

nej fan, hade bra, Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback