Pluto

Kvällens alkohol :
Vin.

Kvällens förrätt :
Ost och kex. Gott som faen.

Kvällens sällskap :
Sanna,Tom, Rebecca, Max, Tomas.

Kvällens sötaste :
Adrian.

Kvällens skratt :
När Sanna berättade att hon "våldtagit" sin kille en gång.

Kvällens weardaste :
En kille pussar mig på halsen och säger att jag förtjänar det. ( tråkigt att han var ful ) .

Kvällens tabbe :
Ska aldrig mer ha urringat på krogen. Jag hade inget ansikte igår, bara tuttar. En kille gjorde tummen upp. HALLÅ?!

Kvällens drygaste :
Låg i sängen och skulle greja med mobilen innan sussa dags. Såg att Sim-korten åkt ut på displayen. Låg nog kanske en halvtimme med att försöka få upp mobil luckan. Tillslut fick jag Milla - ryck och tog en pincett och tryckte upp luckan. Det gick tillslut. Lite repor och sådant finns dock efter den där attacken.

Kvällens blä :
I bilen där vi åkte när vi skulle ner till stan och pluto så var det trångt. Fyra i baksätet. Jippi. Dessutom hade man en hund i bakluckan som nyste och fnyste och det luktade verkligen blöt hund, och han pep som fan, trodde att jag skulle få tinitus dessutom och att vi skulle lukta hund ist för parfym inne på krogen. BLÄ.

Kvällens Tanke :
Oh, vill somna i någons armar Och även, hej och hå, jag vill festa hela natten lååång.

Kvällens ekonomi :
Den gick på 110 kr. Billigt och bra ;-)

Kvällens status :
Seg,party,Seg, party. Det varierade. Jag var nog den enda som var på G.

Kvällens Whatta fuck ? :
Trodde faktiskt inte att Petter var så populär fortfarande. Men tydligen, eftersom hela pluto stog med armarna uppåt och skrek, SÅKLART.

Kvällens efterrätt :
Donkan såklart.

image717

Rebecca - Milla - Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback