Power Walk

Shit jag är helt slut. Har precis duschat och ätit knäckemacka.

Har nämligen varit ute och power walkat i en timme och jag är död kan jag lova. Mina ben är spagetti och det känns som att jag vill bara sova, haha. Helt mööööör.
Jaja. duktig var jag iaf!

Igår förlorade sverige mot finland. Det var mindre kul med sverige spelade jätte dåligt vilket också är konstigt med tanke på att dom spelade sjukt jävla bra mot kanada. Och kanada är ju mkt bättre än finland ? haha.
Finnarna spelade inte speciellt bra dom heller... Man kan mest säga att finnarnas målvakt gjorde avgörandet. Sverige hade 36 skott på mål, fick inte in en enda.

Medans finnarna hade 13 skott på mål och fick in 3 och 1 i öppet kasse. Såå.. ah det säger nog det mesta!
MEN, sveriges ute spelare var ju GAAANSKA sega igår, haha. Dom spelade skit dåligt. Hade dom bara hittat gnistan så hade dom klarat det.

Och varför i tusan sätta LIV i mål?!?!?! Han av alla? helt seriöst.. haha.. ah jag tyckte det var big mistake!
Men jag är så stolt över tre kronor endå. Hade ju bara en NHL spelare medans alla andra lag hade massa proffs. Nästa år så!!! :D
STOLT SVENSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback