Rakludder tandkräm

Hjälp.
Köpte en ny tandkräm idag på ICA. Lät jätte intressant med gel och grejer. Tar bort mer bakterier också.
Jag borstar tänder och märker att luddret bara växer... Och det hjälper inte att det verkligen sprutar på tandborsten när man trycker på knappen.

( ni vet. Så som det är när man trycker ut gel ur raklödder flaska. AHHH, försök träffa rätt på tandborsen!!! )

Ludder ludder ludder överallt, åt folket.

Det var magiskt.
Det var jätte roligt att borsta med den tandkrämen... det kändes verkligen som att jag hade mitt rakludder med mint smak I MIN MUN. Gääälet.




jag säger så KÖP DET :D...

Dock lite dyrt. 33 kr typ. but what the fuck ? .... det var ju iaf kul att borsta tänderna, för en gångs skull !

Kommentarer
Postat av: thessan

dit lilla rakluder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback