sex and the city.

Läste gårdagens tidningen där det stog att Sex and the city stjärnorna är jätte returscherade på bilderna som ska synas när filmen kommer ut. Eller hur det nu var.. kommer inte ihåg.

Men dom hade iaf lagt upp Före bilder på stjärnorna och sedan efter bilder.

Min första tanke var.... aha och ?

Den yngsta är 42 och den äldsta 51. Trodde dom att dom inte var returscherade eller? Det är väl givet. Bara för att dom är kändisar har dom väl rynkor, och det är för tusan klart att dom tar bort dom på bilderna?

Jag tyckte inte alls det var nå konstigt.
Bilderna ska ju såklart vara fina och släta och värsta värsta.
Hade dom lagt upp "vanliga" bilder på dom, med rynkor och gropar och nån finne kanske hade tidningarna skrivit
" Sex and the city stjärnorna kan inte längre dölja sin ålderdom"
eller något liknande hade dom skrivit.









Sådärja. Jag tycker dom är fina även fast dom har rynkor och blämmor som oss "vanliga" människor har. Sen kan bilder göra så att man även ser äldre ut..
Så tycker tidningarna kan sluta skriva om nått så fjantigt faktiskt !!!

Jag längtar tills sex and the city filmen kommer ut. Ska gå på bio på den då!

Nu ska jag nog duscha.Sen grilla. Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: thessan

Tycker inte heller det var nå farligt med före bilderna!



Riktigt larvigt hur media håller på hela tiden, gör så stora grejer av småsaker som är vanligt för oss "vanliga" människor.

Kändisar är ju inte mer än människa dom heller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback