Shopping är ett lyckopiller

Ah, det är det. Blir så glaaaaad av kläder och smått och gott :-) hihi.

Har varit omkring på stan hela dagen, och även hälla och E-lund med mor min. Vi skulle hitta konfirmations present men det blev såklart lite mera ;-)

Solglasögon, halsband, örhängen och kort etuie ( stavning?! )
image720

Short klänning, leggins, skärp.
image721

Den andra polka klänningen, hehe. Och skorna ;-)
image723

Jag gillar att den är skuren i ryggen, tycker det är sexigt faktiskt :)
image724

Lite utav skorna.
image725

and again. Ego!
image727

Ahhhh, men jag är iaf as nöjd och happy :D hihi.
Mammi köpte två tröjjor, strumpor och strumpbyxor. Nu är vi fan redo för dom två konfirmationerna i helgen! hell yeah.
Nu ska jag kila iväg igen. hej o hå.

See yah.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad fin den raniga klänningne var :D

Postat av: versatil

Nja... tror inte jag har några kort faktiskt. Inte digitala så dem finns på datorn iaf.. :S Men ska kolla ;)

2008-05-07 @ 21:25:52
URL: http://versatil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback