Tacooooooos

Sitter och väntar på att plattången ska bli varm så man kan få platt hår liksom. =)

Ska sen över till Becca och Max som bjuder på Tacos, hihi. Massa gottis..!! Sen ska Max iväg med grabbarna på trance fest men jag och becca vet inte riktigt om det lockar.

Så vi ska ta kvällen som den kommer. Dricka lite vin och se vart vinden tar oss ;-)

Sanna ringde också medans jag stog i duschen så jag flög ut och svarade.. och fan vad jag frös medans hon babblade på där. Men det var iaf goda nyheter.

Deras projektor funkar nu så imorgon blir det Eurovision finalen med stoooor duk, som på bio, och med as bra ljud hemma hos dom.. det ser jag framemot.

Sen viskad sanna till mig och sade ; jag e nog lite sugen på vin. Kanske man ska köpa tills imorrn? ( häromdagen var hon emot allt som hette vin, men vips hon ändrade sig ) HAHA.

Hej hopp. Plattången skriker.
KRAM och trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHA... jadu alltså jag är ju så där ibland. Det är bara för gott med vin, man kan ju inte riktigt motstå det ;) sen så här en fredag efter en arbetsvecka så är det faktiskt gott med lite vin på helgen, fast än man känner mitt i veckan usch vad jobbigt med vin...hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback