Tänkte bara säga Goddag

Jag behöver lite råd.
Här är dom hårfärgerna jag haft i mitt liv, hihi.
Den blonda nyansen har jag haft flera färger utav... men ni får se två av dom!



Sen blev det en stor förändring och jag blev .... svarthårig!



Sen tröttnade jag och gjorde slingor



och sen ville jag bara ha meeeeer. Så jag ljusade upp det ännu lite till...



Och så seer jag ut idag, fast det har blitt utväxt och inte alls lika... fint !

Jag har försökt publicera denna blogg tre ggr utan lyckat försök eftersom bloggen kronglar.. ja man kan få cepe ryck haha!

Säg mig, ge mig kommentarer på vad ni tycker jag ska ha för hårfärg ??
Gillar ni ingen kan jag bli rödhårig, haha.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gillar mest den mörka färgen, det svarta. Och efter det kommer det mörka med ljusa slingor. Du passar väldigt bra i mörkt hår! Mycket finare i mörkt än i ljus om jag får säga mitt.

2008-05-27 @ 14:14:03
Postat av: thessan

jag tycker att det mörka håret och det som var på bilderna längst ner var snyggast=) och slingorna med=) haha du passar i allt=)

Postat av: Max

Jag gillade det svarta håret faktiskt!

2008-05-27 @ 19:06:40
URL: http://lightroom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mörkt me dom ljusa slingorna :)

2008-05-27 @ 21:18:41
Postat av: sabina

den färgen du har när du har den gula tröjan är helt klart finast =)

2008-05-28 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback