Underbara tisdag

Today längtar jag. Speciellt tills ikväll då det verkar vara så sjukt bra avsnitt av Desperate housvives :D Tycker ni inte? sett reklamen... hihi.. mumma! verkar iaf jätte spännande.
Och såklart andra avenyn kl 20 00. Yeah.

Ska träffa brudarna idag verkar det luta mot. Vi tänka fula oss lite och göra video. Får se om det blir idag eller någon annan dag.. har mensvärk och huvudvärk, känner mig inte på sånt humör liksom. Men allt kan ändras tills ikväll såklart!!

vindar vänder ju alltid ;-)

Och jag saknar att ha Animal planet. Det är så mysigt att bara sitta och kolla på djurprogram ibland... jag har ju viasat nature.. men det är inte lika bra...
=)

image718

Hej och hå. Nu fick jag mess.. goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback