Vin och misshandel

Igår blev det som sagt Tacos och vin hos Becca och max.
vi drog sen ner till bill och boll ett tag.
Massa folk där och man kände igen en massa ansikten. Men guh vad åldern där har minskat. Förut var det väl ett Gubb ställe har jag för mig ? nu har ju ungdomar tagit över... eller så har vi blitt äldre. Haha.. ja man kan ju bara spekulera.



Igår blev Peter misshandlad helt oprovicerat vid gamla posten igår. Frida ringde Rebecca mitt i natten typ runt fyra och ville ha Lundbergs nummer för att Peter, hennes sambo låg på akuten. Lundberg var med Peter den kvällen på Club och grill, dom skijdes åt där och Peter skulle möta Frida vid konrad.. inte speciellt långt att gå och han blev nedslagen av ett gäng killar.

dom stampade och hoppade på honom, han har ett sko märke i huvudet som inte går att få bort för ena hoppade tydligen på han stackars skalle.
Peter kommer inte ihåg någonting... det kanske är lika bra, men fan vad jag vill att dom där jävla idioterna åker fast.. även fast det nästan är omöjligt.

Sånt där kan få mig att bli helt tokig..varför hoppa på helt från ingenstans ? Peter skulle ju bara gå och möta sin tjej. Våldet kommer mer och mer nära inpå..

t.o.m på stan.. där det kryllar av poliser och folk.. näää fy fan!

Idag är det lörda och hem till Sanna är det som står på schemat.. HEJJA Perelli ikväll !!!

Ha en bra dag!



Ser lite.. störd ut, men så kan det gå ibland, man kan ju inte alltid fastna på bild ;-)

KRAM!





Kommentarer
Postat av: thessan

ja sluta se så störd ut milla!=) ha en kanonkväll!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback