Mannen i mitt liv

Snott denna " mannen i mitt liv " lista.. så kul har jag ;-)


Vad heter han?:  Alberto montata, garcia. jashdjs..jagfajdgja... massa annat oxå...
Vad har han för favoritfärg?: Svart tror jag... kombinera gärna svart och vitt ;)
Vad har han för ögonfärg?: Väldigt mörk-bruna
Har han färgat håret nån gång?: ja, rött ... fast det blev nog lite skiftning i rött.. inte hel rött liksom.
Längd?: hm..kan tippa på 1,70
Har han klippt sig någon gång?: haha, ja.. tack o lov.
Har han piercat sig?: japp.. har en i under läppen nu!
Har han några tatueringar?: nej inte vad jag sett.. och det borde jag ju märkt ;)
Dricker han?: Ja
Röker han?: Ja
Vad har han för mobil?: Oj.. en jobb mobil och en vanlig.. båda är sony eriksson som utgick 1970.
Har han någon/några systrar?: hm..ja? i el salvador? eller? måste nog fråga igen....
Har han någon/några bröder?: japp en lillebror som är 18
Är han född i sverige?: jajjmensan
Vad är hans favoritmat?: Allt som är Veganskt. Gärna bönor.Har för mig att han älskar linssoppa.Eller bönsoppa? Den är svart iaf...
Vilken mat hatar han?:  Allt som har med kött att göra...

 


Vad brukar han göra efter jobbet ?: Tänka jobb.... nej men vara med mig, träna lr liknande.Sova, spela.. Han jobbar så konstigt.
Har han bråkat med nån någon gång?: Ja, allt för många.
Vad brukar han göra på helgerna?: Antingen jobba, festa eller  va med mig
Vad har han för musiksmak?: ..................... typ rave, rock och sånt där konstigt pling plong.
Brukar han svära mycket?: JAAAA
Vad för bil kör han?: Den enda han kör är mig. Haha
Hur/var träffades ni första gången?: Hos Kim ( Beccas kille )
Vad är han rädd för?: Sniglar och att världen kommer gå förlorad om ingen gör nått åt det..typ..
Vad påminner dig om honom?: Fotboll mest.. eller egentligen allt.. eftersom han är en del av mig. Oj så smörig jag blev.
Vad var det första han sa till dig?: Typ hej, abbe ( skakar hand).
Vad var det första du sa till han?: typ heeeeej, camilla ( skakar hand)
Vad brukar ni oftast skicka sms om?: oj.. det är för privat för att nämnas här. ;)
Är han beroende av något?: ja, mig!! :D och cigaretter...
Vad kallar du han?: Älskling, baby..abbe... typ.
Vad kallar han dig?: Slampa. Höhö.. ne.. älskling.. och sånt.
Tränar han?: Ja, precis börjat på gym med eken. Han siktar mot Arnold swarsnigger style.
Hur länge har ni vart tillsammans?: hehe inte länge. Blev ett par den 27 september, 2008.
Hårfärg?: Fett svart
När fyller han år?: 23 december
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? oj.. förmodligen ingen blomma. Typ min blomma :P... lr en ros.. kanske svart vitt.. eftersom dom färgerna brinner han för...hehe ( newcastle )
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:  Omtänksam, Rolig, busig, bäst, underbar, säregen, oj.. skulle det bara vara 3 ord.
Gillar du han?: JAAAAAAAAAAAAAAAA! älskar för fan!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?
: Han skulle köpa resa till London och sedan fem stjärnigt hotell och biljetter till New castle mot Sunderland hemma plan.Tåg luffa i england oxå. Och ta med mig.. of course.. sen åker vi direkt från England till thailand eller veitnam typ. ( kanske bara är min fantasi iofs ) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback