Titta, det snöar

Här sitter jag vid min älskling data och dricker te. När jag tittar ut så snöar det jätte mycket. Det är så himla mysigt att jag nästan blir arg för att min älskling är 4 mil ifrån mig och jobbar.

Igår kom Brorsan hit, hem till abbe. Vi drack kaffe sen åkte vi alla hem till daniel och fortsatte med kaffedrickandet och fotboll. Stackars mig, tänker ni säkert.. men fotboll är ganska kul att titta på faktiskt. Sen beställde vi pizza. GOTT. Ändring ska det bli nu, jag måste börja leva hälsosamt igen. Och röra på mig mera.. hm. Jaja.

Vid åtta åkte vi hem hit. Och vi började möblera om... kors i taket! Vi var väl klara vid elva någongång. Kul var det som tusan! enligt mig iaf... jag tror han också gillade det, iaf resultatet.
Det blev fiiiiint! Hihi... =) jag krashade ett glas.. igen... Klumpeduns.
Abbe beskrev den nya boningen ungefär såhär
 " Det blev varmare liksom... alltså inte varmare, varmare..hett varmt, men det blev varmare " Haha!

SEN hör och häpna så bakade vi. Var ju tvugna att äta något till vårat Te liksom. Sen kollade vi på någon komedi/action film på tvn!
Sen var det sängen som gällde!

Hel mysigt lördag med den bästa ! :)
Nu kommer jag inte få träffa honom förs torsdag, tidigast onsdag. Kommer sakna ihjäl mig, men men.

Nu ska jag köra klart med dammsugarn här!
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback