En riktig gran

Jag önskade mig en riktig gran denna jul. Vill ha massa vita kulor, vita änglar. Jätte fint. Tror det kommer bli så iaf. Doftar så underbart faktiskt!! Var väldigt längesedan man hade en riktig gran...

Jaha sjuk blev man återigen. Inte längesedan man var det. Det var väl detta doktorn varnade mig för. Fast idag mår jag mkt bättre faktiskt. Så min kropp kanske besegrar detta virus helt själv denna gång. Har ingen lust att vara sjuk på min födelsedag.

Jag saknar min älskling frukstansvärt. Han är och jobbar för fullt så har inte kunnat träffats. Han har inte ens sett min nya frisyr. Hehe. My hair is long gone by now.

Lägger upp en bild. Inte alls fixat, men den får duga.


Nej ska ta och bege mig till pappa. Var längesedan jag satte min fot där :) hehe.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback