Jobbmässa

Ja idag ska man till Jobbmässan här i västerås. Känns lite som att man kommer slåss med alla andra människor i denna stad. Proppfullt kommer det nog vara. Men men.. =)

Fullt upp idag iaf. Min älsklings alarm klocka ringde ganska tidigt.. vet inte när men mörkt ute var det iaf. Han låg kvar läääänge i sängen innan han gick upp. Så mysigt..  När han drog somnade jag om tillslut. Min alarm klocka ringde väl runt nio. Snozade ett bra jävla tag innan jag masade arslet ur sängen. Frös ihjäl gjorde jag också.. tror inte hans element funkar hehe.

Drog till jobbet och snackade med chefen och sådant. Sen mötte jag upp Rebecca och drog hem. Sen över till Pappas jobb och fixade CVn.

Nu sitter jag här och ska snart iväg igen.

Snackade med Mormor i telefon.. hon var så himla glad. Hon och morfar har tydligen hittat en väldigt fin lägenhet i Nyköping, så nu flyttar dom ifrån hålan Oxelösund.. helt ärligt så känns det lite läskigt. Dom har bott i samma radhus i 20 år, nästan hela mitt liv. Så jag har ju växt upp där kan man säga mer lr mindre. Många minnen därifrån. Som sagt, känns sorligt faktiskt.

Men deras nya lägenhet på 5 rum och kök, haha verkar iaf jätte fint, ljust och stort. Någon konstnär har bott där så denne människa hade målat fondtapet i ett rum, as grymt ju.
och mormor ska börja tvätta i tvättstuga, HAHAAHA.. ah det vill jag se. Det roliga är att hon ser så mkt framemot det eftesom hon typ inte har gjort det pååå väääääääääldigt länge ;) typ aldrig. Tänk om man kunde bli glad över att tvätta i en tvättstuga? dom är så söta dom!

Men jag är glad endå, hördes på mormor att hon verkligen ser framemot detta. Blir henne och morfars nya projekt!! Pigga och glada. Härligt! Ska ner dit i november och hjälpa till ! :)

Nej men hade så bra alla människor på denna vackra höstdag!
KRAAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback