Klipper av mig mitt allt.

Ja tiden går fort. Hej och hå.

Jag har bestämt mig nu. Håret mitt åker av. Jag orkar inte med det längre, jätte slitet och inte alls fint längre.. speciellt på vardagen.. kan inte göra nånting förutom att sätta upp det i en tråkig hästsvans. Så nu tänkte jag ta modet till att förändra mig själv. Kommer klippa av större delen av håret. Har hört ganska många ggr förut av människor att jag skulle passa i kortare hår eftersom mitt ansikte är så litet. Haha.

Lägger upp en bild för att ni ska få något slags hum om vad jag menar. Fast det kommer inte bli lika kort som denna brud. Jag ska ha till axlarna. :) Ska även slinga blondt igen. Shit.. nervös jag blev nu...



Annars då?
jo idag när jag låg i Abbes säng nyvaken så säger han att hans föräldrar ska komma dit.. WHAAAAAAT.. jag blev ox nervös!
Men det gick väl helt okey.. sa inte sådär värst mkt, obseverade mest.. haha... men usch, hans pappa skrämde skiten ur mig. Han såg så arg ut.. men det släppte sen, han var en rolig prick! haha.

Happ.
Har inge mer att tillägga tror jag. Förutom att jag är kär i min prins fortfarande.. höhö. Allt glider på i guess. Visserligen finns det alltid murar med motgångar.. men det gör nog mest så att man blir starkare och mer ett ärligt förhållande. JAja, glad är jag.
Dags att skina igen!

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad spännande =) tycker du gör helt rätt i att klippa håret i en kortare frisyr. Tror att det kommer bli hel rätt på dig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback