Uppdatering

Jag och mamma pratade lite idag. Hennes pojkvän vill att hon ska flytta in hos honom. JAg vill bo själv. Så vi kom fram till att jag tar över denna lägenhet och gör iordning med andra tapeter och sådant. Hon kommer hjälpa mig med hyran och sådant tills jag får en stabil inkomst.
 Känns väldigt bra! :) Mamma är nog bäst faktiskt.

Imorrn ska jag och rebecca ut och lämna CV,n och sådant. Man kan ju alltid försöka.. känns som att alla affärer har mitt CV, haha.

Jahapp.
I lördags var det fest hos Abbes och Kims kompis. Var väl trevligt :) en vanlig fest liksom! blev en aning påverkad men ibland måste man väl bli det också! höhö.

Har inte mkt bilder från i helgen. Glömde typ knäppa och batterierna var låga.

Rebecca hoppar på Kim.


Jag och Sanna


Det var mer folk på festen haha. Men dom fastnade tydligen inte!

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grrrrr.... sexiga bilder hurrö ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback