You can feel it , rythm !

Shisses, jag är på danshumör. Kan vara för jag sitter och lyssnar fet musik. Blir på så bra humör... musiken är lyckans källa. Mummmss.

Imorgon är det tjejkväll och jag längtar som attans. Ska bli så trevligt att sitta med Sanna och Rebecca och dricka vin och snaska ost och kex... bara snacka om allt och ingenting, det är så sjukt trevligt, tyvärr var det alldelles för längesedan vi gjorde det så jag tror det kommer bli super duper!

Jag och min kära mor har ätit tacos och kollat på idol... precis som när man var liten fast då var det Småstjärnorna vi kikade på och åt tacos och gotta oss.. det var tider det. Jätte mysigt, liten som stor faktiskt !

Var hemma hos brorsan tidigare idag.. fikade med Petra och Morsan där. Petra satt och prata om vilket humör brorsan har, att när han väl blir förbannad så blir han riktigt jävla arg. Tydligen hade dom inte bråkat det första året dom var tillsammans ( !!!! ) .Så petra hade frågat daniel om hur han blir, då hade daniel snabbt kommit med svaret ... FRÅGA SYRRAN. Jaaaa stackars mig, haha.
Man fick både nycklar och tv dosor på sig. Typ alla dörrar var sönderslagna i våran lägenhet. hahahaha.... kul att vi kan skratta åt det idag iaf !! Galna tempramentsfulla familj man har.. vi är lite som utlänningar när det kommer till humör. ;-)

Jaja, har väl inte mkt mer att skriva antar jag.
Tjohej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback