Dumma hals

Min hals har varit konstig nu några dagar. Kikade på mina halsmandlar igår i spegeln, såklart är det vita prickar på den, svullet också. Vet inte riktigt var det är, nån slags inflammation. Det sprudlar ju av bakterier ute just nu, kanske inte konstigt. Jag som alltid haft bra imun försvar, just nu är det crap, kan bero på mat konsumtionen och sådant. Hehe.

Blir det inte bättre måste jag ringa läkaren. Få lite pencillin kanske. Håll tummarna att det går bort av sig självt!

Och när jag gick upp i morse låg en vit kuvert där det står " till Milla " , inne i kuvertet låg mina p-piller, haha. Så söt Abbe är, han hade lämnat dom imorse :D
*guldpuss*

Och jag har ett problem vettni. När jag ska lägga in mina bilder från mobilen till datan genom usb kabeln så funkar det inte, windows hittar liksom inte. Fattar nada?!?! det har alltid funkat, någon som vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback