........................

Mamma : Men gumman, vad blek du är i ansiktet?!
Camilla : Ja, jag är ju svensk.

En orolig mamma, 30 minuter senare i köksbordet.

Mamma : Det kanske är för att du äter Vegan mat?
Camilla : What?
Mamma : Ja, för du är blek?
Camilla : Men lägg ner..
Mamma : Ja, men du måste få i dig näring? Proteiner?
Camilla : Ja men att äta det ibland spelar det nog ingen roll ska du se mamma.
Mamma : Ah du får väl ta med dig matlådor dit
Camilla : Men jag har vanlig frukost där, det är lugnt.
Mamma : Ajja, det var ju iaf snällt av honom.

2 minut senare..

Mamma : Nej, jag förstår inte. Det är helt sjukt. Jag har då aldrig, i hela mitt liv, träffat någon som inte tycker om kött.
Camilla : Men snälla mamma, kan du ge dig!!! Han får väl äta vadfan han vill.
Mamma : Jajo, men endå. Det är annorlunda. Du slipper iaf laga mat åt honom! * skratt *
Camilla : Ja, för jag kan ju inte laga vegan mat?
Mamma : Nä, du kan ju knappt laga vanlig mat, *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback