haha.. ibland tänker man inte

C a m i l l a , säger:
lite nostalgi att se honom igen... underbar kille förutom hans brister!
R e b e c c a . . . säger:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAG DÖR BÄSTA KOMMENTAREN PÅ  LÄNGE!
' C a m i l l a , säger:

hahahahahahahahahhhaha.... ja det låter ju lite weard
R e b e c c a . . . säger:
näheeee typ, är inte alla bra UTAN SINA BRISTER? hahahahahhahahahhahaha
R e b e c c a . . . säger:
oh fy fan, klockrent
' C a m i l l a , säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAAH
R e b e c c a . . . säger:
snacka om att man bara skriver ibland utan att tänka efter hur det kommer ut hahhahahahahhahahahahaha.

Haha så jävla sant. Alla är bra utan sina brister ;-) jag ska börja tänka innan jag skriver tror jag.. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback