Horse Shit

Jag kan inte ha alla hästar hemma. Jag tillåter Abbe att komma hit när jag ser ut såhär.
Låt mig beskriva, Har inte plockat ögonbryna på länge, katastrof. Vem bryr sig om rakning och plocka ögonbryn när man är sjuk? ja inte jag iaf.
Uppblåst är jag. 3 svinkoppor har jag. Ena sitter rakt på läppen och den ser man liksom direkt. Jag har fetans dålig andedräkt då min hals är fylld med bakterier, inget jag kan råför.
Jag är blek och ser skit tråkig ut.

Vad har jag gett mig in i?! Vi har träffats en fucking månad och han får se mig såhär..... Ajja, stannar han kvar efter det så borde han få guldstjärna. Höhö.

När jag är frisk ska jag göra mig jätte fin när jag ska träffa honom, så att han glömmer bort denna dag.
T.o.m  JAG blir äcklad av mig själv.. illa illa...

Jaja, men jag saknar han för mkt för att vara ifrån honom... så då får man väl gå emot sina principer.

Vi hörs!
Puss från the äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback