inte lätt.

Blev helt deppo efter att jag kollat klart på Gossip Girl. Vissa filmer eller serier framkallar känslor, har man inga innan, så får man det. Nu hade jag redan tankar och känslor i mig som nu blev för mycket.
 
Man går och stör sig på småsaker som gnager. Man vet inte när man ska hitta tillbaka till den trygga punkten, den trygga känslan. Rädslan inför alla krav, alla måsten, ja allt här i livet gör mig totalt ofokuserad.
 Dessa dagar, denna vecka har bara varit katastrof på alla plan. Oinbjudna hjärnspöken som jag inte riktigt kan sudda ut. Som tränger sig på varje gång jag raserar muren jag länge byggt på.

Jag vet inte riktigt hur jag ska agera. Vill bara fly långt bort, bort från precis allt. Men det kan man inte heller göra i hela sitt liv. Men just nu känns det som att jag vill det. Den där känslan...... den kommer ifatt.


Kommentarer
Postat av: thessan

Har en utmaning till dig på min sida=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback