Jävla kön skillnad

Det är så sjukt vad killar och tjejer är olika. Saker som en tjej tar normalt på, tar killar som värsta grejen.

Usch, jag hatar PMS, hatar verkligen hormoner. Jag kan inte sitta stilla, blir rastlös, känner den där inre stressen hela tiden. Man känner sig äcklig och ful. Man blir förbannad på minsta lilla grej och man kan börja gråta för absolut ingenting. Kommer det då någon och säger att man är negativ och grinig så gör ju inte det saken bättre. Då blir man förbannad och skriker, helt onödigt egentligen. Men man kan inte råför... vissa kan säkert det, vissa kan tänka efter innan man pratar, dock inte jag. Jag bara häver ut mig en massa.

Kan inte killar bara lära sig att när en tjej är grinig så är hon det. Det går över efter ett tag, inte så att det håller på i flera dagar. Som te.x killar som är griniga, dom kan vara så i flera dagar. DET ÄR DÄREMOT EN PLÅGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback