Känns lite ensamt

Nu sitter man hemma. Har tänt ljus, dricker honungs vatten eftersom min hals är hemsk. Jag har precis gjort mina rutiner på internet, nu då?

Har sovit borta hos Abbe i en vecka nästan, sov väl hemma någon dag där emellan. Även fast jag bott här i 3 år så känns det konstigt att vara hemma. Det är så lugnt på något sätt. Kommer kännas ensamt att gå och sova.

Jag har alltid varit sån som uppskattar lugnet, att vara ensam ( ibland ). Dock kan ensamheten gör mig stressad och rastlös.

Nu kommer vi inte ses förs på söndag. Känns både bra och dåligt, ganska skönt att sakna och längta lite ibland också :) Hihi.

Ikväll har Jag, Abbe, Rebecca och Kim käkat mat. Blev kött, tzatsiki och klyftpotatis. Till det så kollade vi på efterlängtade gosip girl. Grr...

Nä, inge mer vettigt att skriva. Jag får väl lägga ner.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback