Simsalabim

Vill trolla bort mitt virus. Vill bli frisk någongång. Mitt imunförsvar är jätte dåligt vilket gjort att jag fått virus i kroppen när det andra viruset läkt ut.. blir aldrig riktigt frisk.
 Var hos doktorn i fredags. Jätte söt var han, som en morfar, hihi.
Förmodligen järnbrist som gör mitt imunförsvar på botten.

Ska tillbaka till doktorn om jag inte är frisk på fredag. Men nu gör jag allt för att bli det. Vill inte tillbaka dit. Vill bara få bukt med allt detta så att jag kan åka hem till Abbe. Saknar han väldigt mycket. Han har ju jobbat, vi träffades i fredags då jag var sjuk, åkte dit endå. Han tog hand om mig, så himla fin han är!

Men nu känner jag att det är bättre om jag är hemma och sover hela tiden så att jag fortare kommer till hans armar!

Släktbesök var det i helgen också till råga på allt. Dom kom hit i lördags, vi käkade middag och sådant. Jätte trevligt verkligen! Mycket skratt!



Jag gick upp och la mig en sväng.


Idag var det fika hos bror och så. Annars har jag bara sovit. Ska snart kolla på "hål i väggen" på 6an. Tydligen är Björn Gustavsson med. Ska bli fett med najs!

Nej dags att slänga sig i soffan.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback