En bra dag

Nu har jag äntligen fått ihop alla papper ifrån mina två gamla jobb. Det gick smidigare än vad jag själv trodde. Mina galna utbrott och ångest var helt onödigt. Det gick som en dans på taggiga rosor. Nu är det bara kopia av slutbetyget som ska fixas, sen har allt kommit iväg. Får väl svar lagom tills det kanske är dags att börja plugga i mars. Får se hur det blir med allt. Ska börja på jobbcenter på arbetsförmedlingen.. det måste jag för att få alfa kassa.

Det har kännts bra nu i 2 dagar. Har haft mina upp och ner svängar. Men nu kanske allt börjar bli ljust igen. Jag försöker iallafall och när jag är inställd på knappen " posivitet " så verkar allt lösa sig. Jag har alltid varit en sådan person som oftast ser allt från den ljusa sidan, jag börjar komma tillbaka till det nu! Alla har vi våra svackor, i guess.

Följer även handbolls Vm på tv. Massa kul! Min älskling blir lite grinig när jag skriker och kommenterar hela tiden, haha. Men det får han stå ut med.. jag är sån! ;)

Jag och mor pratade lite igår om att åka skidor. Vi funderade  på att kanske åka till romme över en dag och ta med oss lite fölk. Vore kul ! men änsålänge är det bara snack... skulle va kul att se min bror på skidor.. hjälp, en sådant skratt skulle förlänga livet...

nej nu fick min goda humör en twist. Ett speciellt namn bara dök upp.. ågren.

Skriver nån annan dag när jag är på bättre humör igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback