Musik

Sitter med spotify. Där man kan söka på vad som helst så det ploppar upp. Jag sökte på rock ballads. Gillar det skarpt. Så najs.

Varje gång när Guns N roses sätts på och jag hör sångarens röst så tänker jag alltid på pappa.Jag vet inte varför, vet inte om pappa lyssnade på det mkt när jag var liten. Men det är iaf han jag tänker på.
 
Har ett minne som alltid ploppar upp. Jag var liten och pappa bodde på jakobsberg just då. Jag låg sjuk och när jag vaknade på kvällen efter att ha sovit hela dagen så kommer jag ut i vardagsrummet och där sitter min bror och pappa på golvet vid stereon och lyssnar på musik. Jag vet inte om det är guns n roses i högtalarna, kommer inte ihåg. Men sen kommer jag dit och sätter mig. Det är jätte starkt det minnet.

Kommer ihåg ett speciellt tillfälle. kommer inte ihåg när det var. kanske åtta år sen eller något. Jag åkte bil med mamma, dom spelade Guns N roses - don cry på radion. Jag tänkte på pappa och grät som aldrig förr. Jag var så arg och ledsen på samma gång. Det är jätte starkt det minnet.

Men men tänker inte sitta här och snacka om det, way to private. Älskar min pappa iaf. Oavsett vad som hänt och inte hänt. Han har funnits i mitt liv mycket mer än inte gjort det... det som räknas. Och han var och är en bra pappa!



Var "tvungen" att lägga upp denna bild efter att Rebecca förklarade vad den representerade av mig;

R e b e c c a . . . säger:
Just ja jag har glömt säga det, att jag tycker du har en väldigt fin bild på visning tycker jag. representerar mycket av vad du är =)
R e b e c c a . . . säger:
haha, ja men att du faktiskt är väldigt fin, du är positiv och glad, och ja busig, en kärleksfull människa verkligen =)

Snacka om att jag smälte. Gulligt sagt! Det kan man aldrig få för mkt av!! :D Tack gumman... det värmde. Älskar dig bästis!

Shit, vilken kärleksfull blogg det blev. Älskar alla min nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min alldeles egen lilla skrutta! Kommer du inte i håg när du, Danne och jag satt mitt på golvet i vardagsrummet med stereon på hög volym och sjöng till Nordman.



Pappa

Postat av: Anonym

Haha, shit ni får det att låta som om jag vart världens mest isolerade och gråaste människa förut ;)





2009-01-15 @ 21:02:11
URL: http://iduni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback